2009-03-04
 19:20:58

Föreläsning

I dag var vi på föreläsning hela dagen med jobbet.
Det va jätte intressant , handlade om Etik..
Fan vad första intrycket kan vara fel...När jag såg föreläsaren i dag
tänkte jag SUUUUUUCCCKK va är det där för "tomte" ska han föreläsa...
åååååh va tråkigt skäggig gubbe som såg hel skum ut!
Men föreläsaren var från Örebro (dialekt) så skön hehe han skämtade massa
och drev me sig själv och tog mycke exempel om sitt liv som inkluderade fru/barn/barnbarn .
Precis som en föreläsare ska vara... man somnade lixom inte ;) plus att han körde bara 45min sen paus 10min
hela dagen. Jag "checkade inte ut" en enda gg...
Det var dessärre smörgåstårta till lunch...riktigt gott!
MEN Points som fan!!!
Onsdag i dag!!!... och vägning...som jag missade!
((Jag kämpar på till nästa vecka... då jävlar...))


I kväll händer det inte så mycket, men i morgon ska jag åka med Petra till Täby ska bli skoj!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!