2009-03-15
 23:06:09

Fönstertvätt ;)

härlig söndag i dag..
Mamma och jag promenerade iväg och handlade lite gardiner och annat medans
killarna gick och badade i badhuset.
Hittade några vita panel längder som jag gillade.. sen handlade vi hem lita Thai och åt till lunch.
Innana dom åkte hem (Som TUR var ) fick min kära mor ett "tokryck" och tvättade mina fönster :D 
Vilket lyx hehe TACK SNÄLLA MAMMA!
Man såg nästan inte ut och jag HATAR att tvätta fönter ,det blir ju bara ränder ändå.

Efter en timmes LEGO lek "Meckade Bil"
Har vi bara haft mys, när Lowe somnade tittade vi på en film som Mange hyrde när han handlade.
Den var inte direkt bra...Båda somnade haha .
Men jag kan inte förstå hur skönt det är att somna i soffan, jag somnar inte ofta framför en film men den här var inget att rekomendera... Låt den rätte komma in .


Jysk 149kr



                                                                               kram
                                                                                   




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!