2009-03-25
 19:11:38

+ - 0

I dag var det plusminusnoll på vågen!
Men det gör inget jag kände det på mig ...
jag har varit lite slapp vad det gäller skriva upp vad jag äter och så.
Men nästa vecka går det bättre :) har ju allafall gått ner varje vecka hittils.

I dag va det storhandling på schemat ,
 fy vad tråkigt det är men skönt när man kan affären innan så man vet exakt vart allt står :)
Kvittot blev lite väl långt... Handlade till Lowes kalas .
Som han längtar..


Nu ska jag umgås lite innan jag ska jobba igen .
Sen är det bara en natt kvar skönt att vara ledig
Fre,Lör och söndag
Längtar!



Vi hoppade över våfflan idag men Lowe fick på dagis så det va ju bra :)

PUSSÅKRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!