2009-06-30
 23:00:04

Virus

Lowe hade bara virus i halsen.. skönt att slippa mediciner.
Men snacka om att folk kan vara bittra och trötta på sitt jobb.
Först fick vi träffa en underbar jätte go läkare.. som skickade oss till en Bitterfitta som skulle ta halsprov på Lowe.

jag- Hej vi ska ta halspr...(blir avbruten)
hon - JAAA PERSONNUMMER!!!
jag -rabblar upp (stående i prov rummet med Lowe som undrar vad som ska hända)
hon-MMMMMMMMMMMMMMMM sätt dig ner med honom i knät, eehh "man kan inte stå upp"
jag - självklart! (Lowe hoppar upp i mitt knä) 
hon - så kan du hålla FAST honom, HÅRT TACK! ( som om det var en krokodil utan hjärta hon pratade överhuvudet på)
(jag höll i Lowe lite och kände att han började bli rädd för vad hon skulle göra, så jag förklarade för honom.. då hon ryter till)
hon - Jaha OM DETTA SKA GÅ ÖPPNAR MAN MUNNEN!!!!!
(säger hon med sin harkliga, sura, vidriga sönder rökta stämma)
(Lowe gapar så stort han kan, jätte duktig! Oproffsig som hon e missar hon stället där provet ska tas på och måste göra igen.. Självklart fick Lowe kräkreflex och blev rädd..gapar inte på samma sätt denna gång..)
hon - *SUCK* JAAAA nu gapar vi igen...*suck* om detta ska gå kanske du ska gapa!!!!...( lowe skriker och får panik)
(hon fixar det till slut och Lowe e helt förstörd för ett litet halsprov.............!)
hon - SESÅ nu kan du sluta gråta, det var inte så farligt! här får du ett klistermärke, du får INTE välja i dag utan jag tar bara ett!!!!
Lowe - JAG VILL INTE HA!!! och slänger det tillbaka!
jag - nästa gång kanske du kan tänka på hur du beter dig och bemöter dina patienter... ändra atityd!!
(så gick vi medans hon stod chockad!)


Hon måste ju haft nått stort problem och vara trött på sitt jobb!!
Kändes skönt att säga åt henne alla fall, men Lowes förtroende för dom som tar prover har ju sjunkigt rejält..
han har pratat om henne och det fula klistermärket han fickhela dagen!
stackar älskling!!!
Tänk vad bitter man kan vara, tänk vad ett humör kan förstöra någon annans dag!

Bemöt andra som du själv vill bli bemött

köpte en lite blomma i dag ;) av tyg... se så söt!
Den står ju hela sommaren (x flera) ;)


Nu ska jag sova!!!

Natti natt..dröm sött!


Tezzi

Men gud vilken kärring!! Kommer du ihåg vad hon hette?



PUBLICERAT: 2009-07-01, 10:11:11 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Tezzi

Blomman var ju jättesöt, vart köpte du den? :)



PUBLICERAT: 2009-07-01, 10:12:01 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
jess

hej Tezzi

mmm riktig nolla!

Nä jag kom på det efter att jag skulle tagit reda på vad hon hette , men man blev ju så chockad!



Blommar köpte jag på village , dom har jätte fina!!

Men ganska dyra, såg att Åhlens hade i dag för bara 49kr och den ja köpte kosta 119kr men MYCKE finare!!!



kram



PUBLICERAT: 2009-07-01, 12:13:13 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Tezzi

Mm, men det e lätt att va efterklok.. ;)



Jasså, då kanske man ska ta sig en titt där sen då.. :)



PUBLICERAT: 2009-07-01, 19:34:33 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Diana

Hahahah, Jessica, du skriver med en sån inlevelse att det känns som om man själv sitter i den sitsen. Jag blev SKIT ARG över den där kärringen nu.. Hahah.. BRA att du sa åt henne. Keep it up ;)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!