2009-06-02
 19:57:11

Sms

Hallå Bloggen!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva... var på magnetrönken idag men fick inte träffa läkaren.. eller jag valde att komma tillbaka i morgon och träffa samma som innan plus att jag ska göra en vanlig röntken,

Vi sitter och kollar lite fotboll på tv, min gamla klasskompis spelar :) kul att se honom på tv.
Jag fick ett  så gulligt sms av min  lillkusin  i natt......hon är i stockholm och på semester och ute och festa..
Tänk vad några ord kan betyda mycket :D och göra en så glad!
Sms är en riktigt bra uppfinning tycker jag,
glöm inte att skriva söta ord till dom du bryr dig om då och då för det kan göra någons dag!!!

 Mange fick ju  Salmonella i Turkiet :S därför han var så sjuk när vi kom hem...han e fortfarande lite dålig.


natti natti från Lowe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!