2009-06-30
 08:27:16

Morning

Hej halloj!
Nu ska vi snart kila ner till farbror doktorn (tant kanske det e)
Måste vsa Lowes hals .. han äter typ inget!
Annars e vi piggare i dag, men långt ifrån att vara ute i solen fortf lite feber.
Bra... nu e vi friska heeeela semestern sen ;) *hoppas*

Måste boka tid och göra nya naglar me.. undra vad man ska ha denna gång??
Några tips?

se you!


Linda

jag skall fixa mina naglar för första gången på 10000 år känns det som på torsdag :-) LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!

Jag har ju även fixat min tår med fransk manikyr blev superfint...ett tips kanske??



PUBLICERAT: 2009-06-30, 17:43:38 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
jess

Ååh va kul, du måste lägga upp bilder på naglarna...

mmm min nageltjej har börjat med tånaglar hon me...men njaaa vet inte riktigt!



kram



PUBLICERAT: 2009-07-01, 12:09:54 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!