2009-06-23
 07:32:27

Lyckad

Hej bloggisar! Min Dator är fortfarande trasig :( tråkigt att inte kunna Blogga som innan! I helgen var vi på sjön , seglade med mamma och pappa. Johan och Katta var oxå med i hans båt.. Vädret blev faktist bättre än förväntat , några regnskurar hade vi men helt okej ändå för det var sol mellan dom. Vi hittade ett jätte mysigt ställe där vi kunde elda i en eldstad och sitta runt om och mysta . . Synd att jag måste skriva med mobilen , då kan jag inte lägga ut bilderna. Nu ska vi klä på oss och gå till dagis. Soligt i dag kort byxor åker på. Puss kram sköt om dig!


Linda

Jag vet hur det känns. Men jag har ju ändå Mattes data att surfa på :-)

Har du lämnat in din dator eller??



kram

PS hur är det med ryggen???



PUBLICERAT: 2009-06-25, 06:57:05 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!