2009-06-16
 11:16:28

Feberfrossa i huset

Hej du fina!
Jag känner att jag tappat lusten att blogga...
kanske ska sluta...
men det e ju kul att gå tillbaka och läsa ibland, så jag vet inte.
Det händer ju inte så mycket nu...
Igår var jag hemma och fixade tvätt å städ.. ganska skönt att bara lalla runt och inte ha så ont i bäckenet som för nån dag sen.
När Lowe kom hem från dagis var han jätte gnällig ledsen oc h bara ville sitta på mig och hålla handen och ingen mat passade..
Vi satte på en film sen somna han och bums i soffan, han hade 39graders feber som steg till 40 fast han fick alvedon... sötiskillen sov med oss i soffan hela kvällen och yrade massor i sömnen... (undrar vad det kom ifrån)
Han har fortfarande feber och e hemma i dag..
Vi ska vila lite sen ska jag jobba på eftermiddan...

SOOOL I DAG!!
Och vi som hade planerat skansen i morgon... får se hur Lowe mår.. kanske inte e det bästa!

Soffmys


Puss från oss


Britt-Inger

Nej sluta inte blogga!!!!! Du skriver så bra och lägger in intressanta bilder. Samtidigt blir det ju som en dagbok./kram till familjen/Britt-Inger


Annika

Hej!

Jag håller med Brillan sluta inte med bloggen man

får ju alltid sig ett gott skratt, du skriver så

bra och många fina bilder.

Hoppas mormors lilla gubbe har blivit bättre så vi

kan träffas i midsommar.

Puss och kram






Linda

NEJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!

vad är det för fasoner du har för dig. Du skall INTE sluta blogga....dumheter bruden!!!

du skriver så bra, de är roligt när du skriver vad Lowe säger. Jag läser din blogg varje dag :-)

Trevlig midsommar kram linda



PUBLICERAT: 2009-06-16, 19:37:54 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Tezzi

Hörrududu! Här ska inte sluta bloggas! :P

Hoppas Lowe kryar på sig snabbt!

Kramen



PUBLICERAT: 2009-06-16, 19:57:17 | URL: http://mammathezz.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!