2009-06-16
 22:30:17

En knäpp på näsan!

Hej bloggisar!
Nu har jag kommit hem från jobbet...
Det var riktigt skönt att gå hem i  dag , det var varmt , fåglarna kvittrade , gräset var högt , MASSA blommor som man kan binda midsommar kransar av på fredag :) om det inte ÖSER ner regn (som vanligt ;)

Jag jobbar ju med massa söta dementa tanter och farbröder.. och man får dagligen höra och uppleva roliga , tokiga saker..
I dag skulle jag hjälpa en söt liten dam att få sin middag... vilket var lite svårt.. hon var tvär och inte riktigt sugen så jag testade väl en gång för mycket....
humm den lilla tanten som inte brukar säga så många sammanhängade meningar utbrister fnäääsigt på norrländska!

-HÖDUDU OM DU NU NÅN GÅNG FÅ UNGA I DITT LIV LILLA FLICKA,
SKA JAG MINSANN BE DOM SPOTTA UT MATEN !
OM DU TRYCK IN AN SÅDÄRA!!!!

(gissa vem som blev chockad)
Aww lilla söt tant.. hon fick som hon ville, sen var hon hungrig efter 3min då gick det bra. =)
Älskar att jobba med människor för man vet aldrig vad som händer.. och ingen dag e den andra lik!

Nu ska jag gå och sova, tog nyss temp på Lowe 38,9 , lilla plutt!

Kraaaam...
Fortsätter väl blogga ett tag till då ;)



*Mycket få människor lever idag, de flesta gör förberedelser för att leva i morgon*


Anonym

Hurra...sluta inte med bloggen!!!

Haha...det var en lång harang som den lilla tanten utbrast och på norrländska åxå...hihi.

Du passar så bra att jobba med människor!!!

Tänkvärda ord om att leva i nuet.

Hoppas Lowe blir frisk nu./kram Britt-Inger


Tezzi

Bra där, fortsätt med bloggen!

Haha ja, det är verkligen underbart att jobba med människor, barn som gamla.. Det händer verkligen något varje dag.. :)



Hoppas febern går ner ännu mer snart på Lowe!



Kramis



PUBLICERAT: 2009-06-17, 18:46:42 | URL: http://mammathezz.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!