2009-06-10
 14:14:17

Brandlarm & Måsskit


Hej hopp!
Nu sitter jag och väntar på att Mange, Mamma och Pappa ska komma...
Har fixat lite här hemma, det var välbehövligt kan jag säga!
I dag när jag var på Ica och hade lagt upp mina varor på bandet började brandlarmet att YLA suck!
Alla fick lämna det dom höll på med och utrymma hela centrum... men det var falskt!
Tur va väl det för jag som hade lagt ner alldeles för många hjärnceller till att komma ihåg vad jag skulle ha med mig från affären...
Förutom att det var tungt och började att ösregna så fort jag klev utanför Ica så flög det förbi en vacker *HOST* j-la fiskmås och släppte en BrrrrrrAk mitt framför mig...
det var som att nån hällde ut en hink målarfärg från ovan..... !
Som tur var hamnade det bara på mina skor , MEN TÄNK om jag gått en cm fortare ;)


Nu kom Mange.. bäst jag slutar.....

Se you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!