2009-06-13
 08:24:46

Bäckenbensinflammations HELVETE!

Nu e jag less på detta... har inte skrivit här för jag har inte haft något att skriva.
Jag har haft så satans ont i bäckenet och när man har ont i bäckenet har man ont vad man än gör för rörelse.
Vickar jag på huvudet, fötterna ,lyfter ben eller arm sätter mig, ställer mig ,ligger vrider vad som så gör det ont och inte lite det hade ju varit bättre om man haft ont i en arm eller nått ...
Ännu en hemsk natt för jag råkade ta smärtstillande liiite, men nu har jag fått nått  riktigt bra..

I dag ska vi handla present till Kevin för han har kalas i morgon...Lowe längtar..

Och i morgon flyttar våran fågel från oss... hon ska flytta till skåne till en tjej som älskar undurlater och blev helt kääär i Fanny (fast det är en kille så vi får kalla han FAAn på norrländska haha näää) ,hon har massa undurlater i ett stort rum och jag tror hon e riktig djurvän...
varför annars köpa en fågel i stockholm som man kan hitta på ett zoo över allt.. billigt!
http://www.undulatprat..se är hennes sida känns bra!

Vår pippifågel!



Kram
Hoppas du får en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!