2009-06-26
 18:51:42

BACK!!!

Heej!
Äntligen fungerar min dator igen.
Tur att man har sin bror som kan fixa ;)
Denna vecka har bestått av jobb , har jobbat tre nätter nu så jag e lite trött ikväll.
Min rygg är mycket bättre, går hos sjukgymnasten och behöver knappt några tabletter.. :)
Ikväll blir det lugnt , Mange och Lowe sitter och kollar fotboll som två Huliganer..
Haha kul att titta på dom när BÅDA är helt "inne" i matchen!

Lite Misdommar bilder
Vi hade det mysigt på sjön... det var sol och skurar om vartannat "som det ska vara"












I morgon ska vi åka och bada så nu ska jag förbereda matsäck..sen blir det sova tidigt!
Trött,TRÖTT,trött!

Kraaam


Tezzi

Wiiee äntligen back on track! ;)

Skönt att ryggen är bättre!

Och guuud vilken smaskig tårta ni åt på midsommar då.. :o



PUBLICERAT: 2009-06-27, 09:31:59 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Sara

åå vilka mys pys utfyktsbilder! Men den där tårtan den va ju för härlig! Skulle du inte kunna maila resptet på den till mig. Fyller ju år om några dagar då ska det baka några tårter! kram


jess

Mmm den va god!

Men det e mi brorsas tjej som fixade den.

Efterssom vi var i båten var den nog ganska så enkel..

Hon hade bakat botten själv , sen var det kanske jordgubbar och vaniljvisp innuti tror jag, helt enkel vanlig sommartårta... men hon dekorerar ju så sjukt fint!!!

Jätte duktig!



vi hade en till dagen efter (hade råkat ta med två uppsättningar ;) i den hade vi bana och jordgubbar som vi mosade och vaniljvisp, jätte gott...

Maräng bottnar e ju smarrigt nu när det e sommar om man ska ha nått enkelt och snabbfixat...



KRAM PÅ ER!



PUBLICERAT: 2009-06-29, 10:26:09 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
christina

åååååååå sååååååååååå god tårtan såg ut att va......vill ha.......:);)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!