2009-07-02
 13:34:03

Svettigt värre...

Kom nyss hem från min och Christinas lilla utflykt ;)
Vi gick och satte oss på bryggan vid kanalen och bara njöt av solen..
det är så fint där nere , synd bara att man inte kan ta sig ett dopp i sunk vattnet hehe det hade varit skönt kan jag lova!
Vi åt Jordgubbar och snacka skit.. orkade dock inte sitta stilla allt för länge så vi tog en lite promenix på bryggan.
Sen var jag och kikade lite i centrum hittade några fina saker men orkade inte prova i värmen så jag väntar till en annan dag.



Nu ska det slängas i lite tvätt och styras upp lite här hemma.
Sen får vi se vad jag  och mange hittar på ikväll.... är ju barnfria!

kram


Anonym

nu kan du titta på bilder på facebok från egypten, kairo och luftballong

samt min blogg på mina tår som du ville se hhihih



ha det gott i värmen

linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!