2009-07-05
 16:06:57

Skrubbsår

Titta så sommrigt ;)

har jag inte rätt?
Skrubbsår på alla dessa små knän nu i sommar..
Aj aj tänker man men tänk så charmit var och varannan unge sitter
med såna knän och själv har man väl haft ett ex antal med åren :)
Vet inte vart jag vill komma...men det är ju tecken på
sommar och barn med spring i benen och det är väl härligt!

Igår var vi som sagt ute med båten , bara till en ö starxt utanför (som tur var)
Jätte mysigt , grillade korv och hade med oss lite gott att mumsa på mellan doppen.
Vattnet var jätte skönt , Mange var som vanligt lite badkruka men han kom i efter en stunds stånkande och hyperventilerande med vattnet i midjan haha...

BåtenBernt

 Korvgrillning


Lapar sol

 
Lowe dyker in på lördags smarret

Det ar varmt och soligt med lite moln som fort svepte förbi..
Lowe började bli trött där runt halv ett och jag som inte hade sovit slumrade gärna en stund på klippan (Mange somnar vart han än är , så vi tog oss en lur)
Efter över en timme vaknade jag av storm!!!
Det blåste upp, blev iskallt och vad var det jag såg...
HALVA himlen var som ett stort svart mörkt rum där det öste ner regn... Fort som faaaan sprang vi runt som yra hönor och packade ihop allt vi hade med oss hoppade i båten och gasade hemåt..
Vi hann hem innan helvetet bröt lös oj oj vad det åskade..

Men en underbar dag , med lite tvärt slut ;)

Hoppas ni haft det bra..
I dag har jag bara vilat inför sista natten..
Sen i morrn åker halva tjocka släkten (Manges) på en lugn och mysig kryss med barn mormor morfar och allt..

Kram på dig


Therese

Mysigt med kryss, hoppas ni får det kul! :)



PUBLICERAT: 2009-07-05, 22:27:49 | URL: http://mammathezz.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!