2009-07-06
 07:49:37

Mmm Semester!!

Nu har jag äntligen semester..
Och åååh vad UNDERBART REGN VÄDER det ska bli i dag ... Älskar regn ;) jag e inte bitter haha.
Hoppas det inte ska vara i 4 veckor alla fall.

I går fixade jag mina naglar.. jag tog franskt med en fin dekoration på ringfingrarna.
Jag blev super nöjd :) TACK CAMILLA!
Dom är lite kotare denna gång och det e MIN egen längd ;) kul!


Igår var Mange på Dif-Helsingborg
Han hade köpt en fin tröja till Lowe :) han kommer bli jätte glad!!!




Nu ska jag sov några timmar innan vi åker på kryssen!

Kraaaaaam



*DAGENS NAMNSDAG I DAG ÄR JESSICA Wiihoo!! *


Britt-Inger

Grattis på Jessicadagen. Hoppas ni njuter fullt ut på kryssningen.

Jag håller med dej - när barn har skrubbsår på knäna vet man att sommaren är här...

Skönt med semester!!!/kram Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!