2009-07-26
 22:21:54

He he LURING!

Nu ångrade jag mig och skriver ändå..
Igår var vi på marknad på Ljusterö men det var ju bara blajj där...
Ungarna åkte i alla fall lite karuseller och tog lotter..

I dag var vi på Grönan med Christina och Kevin..
Vädret var kanon och vi hade jätte roligt.
Lowe älskar att åka, han åkte Blå tåget och det var spännande ;) två gånger vågade han.
Fast kärleks tunneln var han räddare för haha han trodde det skulle komma upp krokodiler ur vattnet..
Han åkte inte bara det.. utan allt han fick ;)

Själv vågar man inte påka något förutom det som snurrar på marken !
Tänk Insane måste ju vara något helt sjukt!!!!
Jag skulle aldrig sätta min fot i den då skulle nog mitt hjärta stanna eller något..
kolla :
 



Busungarna förvöntansfulla på tåget till Grönan

näst & längst bak sitter killarna

HaHa



natti natti sov gott!!!
DET SKA JAG!
 


lill kusin

den där lilla trollgubben med hatt vill man ju bara nypa i kinderna =) söt unge


christina

mmm...en mysig dag...:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!