2009-07-01
 14:36:55

Flugan Fridolf!

Sitter här och lyssnar  på en förbannad spyfluga som har tagit
sig in och tydligen tycker att jag luktar dass eller nått haha...
Den ger sig ju inte, jag blir knäpp!!!

Annars har jag haft en lugn dag, Lowe gick till dagis i dag och var så glad att
få träffa sina kompisar.
I kväll ska vi till landet och äta middag, alla kusiner och farmor och farfar har
bott där i veckan så Lowe ska få stanna till fredag...leka,bada och mysa!

Jag och Christina var i Täby C i dag på "klänningjakt" åt henne,kul :)
Vi hittade en jätte söt blå..
Önskar jag oxå skulle kunna sätta på mej en söt liten klänning, det kryllar av dom och söta toppar/tunikor.
Sen går man och kollar på "sin" LILLA  (utbudet e minimalt)  avdelning för S T O R A kläder.. där det hänger nån fyrkantig gammal duk dom tycker man ska köpa ELLER en skiiiit snygg tröja UTAN ärmar så man ska visa sitt dallriga gäddhäng för omvärlden haha allvarligt, hur tänker dom som syr klädera.. antingen e det linnen (klart man ska ha linnen fast man e tjock men kanske inte om man ska gå ut på krogen eller på en fin middag) eller så e ärmarna så korta att dom ändå korvar ihop sig UNDER armen på en kraftig människa och används som deo/svett samlare! haha tycker ni jag e negativ!
NÄÄ det e jag inte :) jag har bara erfarenhet ;)

Hoppas du har en underbar dag och njuter av sommarvärmen !

Puss å kram


Tezzi

Håller med dig ang kläderna, det är för dåligt utbud..

Vi kanske ska gå ihop och starta en egen klädkedja? JessTezz, haha..



PUBLICERAT: 2009-07-01, 19:33:19 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Britt-Inger

Du är så söt så och fina kläder har du åxå!!!!

Vilken otrevlig sköterska som undersökte Lowe - ja bli så aaaaarg - man kan inte bete sig så mot barn utan lirka sig fram. Hon har verkligen hamnat på fel arbetsplats. Även om hon har det svårt eller har en jobbig dag får hon innnnte bete sig så.

Antingen måste hon söka nytt jobb eller sjukskriva sig. Lowe kan ju bli rädd för sjukhus annars.

Ha de bra./kram Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!