2009-02-19
 09:29:47

sjukling på väg...

Hej
Sitter här och äter frukost har jobbat!
Mange skrev i morse att L hade feber så kan kommer hemfrån farmor och farfar snart... inget dagis i dag !
Jag ska sova nån timme med honom när han kommer hem.

I går gick det bra, hade gått ner 1,2kg denna vecka :)
Fattar inte varför man är så sjukt nervös inför varje gång och man tänker Alltid negativt..

Typ -Nä, i dag e det upp på vågen
       -Nä, denna vecka har gått åt skogen!
       -Ja ja! är det nån idé att gå dit.... osv.


Kämpar på en vecka till...en i taget!
..........................................................
JA just det!
Min jobbarkompis ville byta lördags passet :D så ja är ledig på lördag....
Då blir de Mekodifestival mys..

hej hopp


 


Coca-cola Linda

Shit du är duktig tycker jag när det gäller VV bra jobbat. Det är rolig att följda :-)

Hejjjja hejja, när är det slut?

LINDA



PUBLICERAT: 2009-02-20, 21:42:18 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Jess

Tack tjejen :)

När det är slut? jag förstår inte vad du menade ?

Viktväktarna menar du?

OJ OJ det är myyycket jag ska gå ner som du förstår..

men när jag är nöjd...är det slut på att gå ner.

Det tar lång tid och det handlar ju om att jag ska ändra livsstil och trivas med min kropp, det är mitt mål:)

kramen



PUBLICERAT: 2009-02-20, 22:29:04 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Coca-cola Linda

jag vet inet hur det är när man gör det som privatperson. Mamma har gjort det via jobbet och då går det typ ca 6månader sedan är det uppehåll ett par månader sedan startar de en ny grupp, förstår du då. jag tänke de var ??? så som privatperson oxå fast det kanske är annat jag menar de sätter upp delmål. Men jag älskar själv viktväktarna. deras recept på mat är toppengoda. har du deras kokböcker?

jag tycker du är duktig. jag menar du går ner varje vecka jag läser här på bloggen. kämpa på, själv gick jag ner ca ca 20 kg för drygt 10 år sedan. jag vet att det är tufft. men jag håller en tumme för dig tjejen....



Vilken underbardag med snö idag :)



ta hand om dig tjejen

kram så länge



PUBLICERAT: 2009-02-21, 09:16:58 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Jess

Jasså ,det va så du menade!

Som privat person går man tills man nått sin målvikt, eller lägger av !¨

Som jag har gjort dom 14ggr ja varit med!

Men nu är det sista gången! :)



Behöver lite lycko önskningar!!

Tack!



PUBLICERAT: 2009-02-21, 13:17:12 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!