2009-02-05
 16:19:16

sådär ja

Kom nyss hem, vart och fixat naglarna!
Skönt att bara sitta där och snacka skit ju.
Nästa gång ska jag prova akryl naglar.
Dom kanske håller bättre på mig , man vet ju aldrig!
skadar ju inte att testa, sen ska ja trycka i mig vitaminer nu hehe , jag har fått för mig att jag har  vitamin brist :)
Nu har jag gel...


Jag sov i alla fall gott i dag!
Tvingade mig att sova :) så nu känner man sig som vanligt i alla fall.

dax att ställa sig på sin plats .......
....vid spisen! hehe
snart kommer två hungriga vargar hem!

hejhopp



Coca-cola Linda

gele håller bättre tycker jag



PUBLICERAT: 2009-02-06, 21:45:16 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Jess

mm ja vet alla tycker det .

Men det släpper lätt på mig får se om jag testar! :)

Der är skönt att ha alla fall...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!