2009-02-21
 14:20:27

Pannkaksbak

Lill grisen hade 40graders feber i natt fy fan va varm han var...
Allvarligt så brändes han nästan..
I dag har det varit riktigt bra faktist, vi var iväg och handlade en sväng.
Det blev L som fick bestämma lunch i dag ,det blev pannkisar...
Man känner sig riktigt "mammig" när man står och steker faktist. hehe
Vi äter det ytterst sällan hemma, två ggr om året jag förstår inte att folk kan tycka att det är så gott?
Det känns som att sitta och äta efterrätt ju.
Man får vara glad att man inte ÄLSKAR pannkaka :P
Mysigt var det, L ville vara med och hjälpa till hela tiden... Pill och pet överallt :)
´
I dag räknar jag inga points.. Jag har min Lördag i dag och det känns jätte bra.
Jag ska snart gå ut och gå i det fina vädret innan det blir mörkt igen.
Vi blir själva i kväll.. men det kan vara skönt det med!

FULL RULLE I KÖKET:


Resultatet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!