2009-02-11
 12:39:39

...Onsdags ångest

hehe i dag var det onsdag och v v i dag huuua...
Jag som bara har varit inne nästan hela veckan när Lowe varit sjuk , inte rört mig nått och ätit lite sisådär.
Fan då!
I dag blir det inget glädje skutt av vågen men men jag vet ju varför och det är det som är det viktigaste! Bara det är ner något hekto eller att jag står still så är jag nöjd!
Bättre lycka till nästa vecka , ta sig i kragen och köra hårt..
Det viktiga är att jag tar mig dit, tankarna har funnits att inte gå dit ,men då är jag en Looser igen !

*possetiv pepp*

Annars är Lowe frisk nu alla fall, han är på dagis i dag .
Det var långdraget det där...
Fy vad halt det var när vi gick i morse .
Vi var klantiga och trodde vi skulle gena över en gräsmatta hmmm... jag fick dra Lowe i ena benet medans han låg på ryggen på ISEN och as gavade åt mig som försökte hålla mig upprätt hahaha .
Det var glansis där.
Det tog oss över en kvart att gå till dagis , och det brukar ta 4min... :D men kul var det! ( Vi såg nog roliga ut me)

Jag håller på att få tag i blanketter till utbildningen jag ska söka men jag fattar noll ........!
och hur ska detta gå !??!... jag inte ens fattar hur man söker in haha!
Man vill kunna få blanketter hem skickade och inte anmäla sig  via nätet, tänk om det blir fel.


                  I kväll blir det Aloe vera party hos Fina...             

hörs senare



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!