2009-02-24
 08:08:16

Jävla magsjuka

...fyyy jag mår så dåligt uuuhhh... det går magsjuka på jobbet!
Känner mig GRÖÖÖN i ansiktet bara massa URK på jobbet  Katastrof, stackars söta gamlingar som bor där .
Det bara cirkulerar runt hela tiden.
Fick en fråga vad jag jobbar med... jobbar natt på ett demensboende :)
Lowe kom dessutom till mitt jobb i morse...kanske inte va de bästa men det va den lösningen vi hade i dag när jag jobbade extra natt...
jag antecknade som vi alltid gör på jobbet.( Och ljudade tydligen när jag skrev tex "Olle" sovit bra hela natten)
Lowe tog en lapp och började "skriva":

-Paaapa jobbaa
-Mammaa jobba med tanter
-ooooch Lowe jobba mamma jobb
så!! nu har jag skrive klart!!
Då slutar jag jobbet nu, kom mamma så går vi.
haha...

Nu ska jag och lillkorven gå til tandläkaren och det e ju PREMIÄR!

pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!