2009-02-20
 23:04:00

Hemma och ska ha HELG!

Sååå skönt med helg :)
Jag kom nyss hem från jobbet.
Jobbigt att jobba natt och gå av kl 07 sen börja kl 15 samma dag men det gick kanon!
Lowe har fortfarande feber han ligger och sover i soffan i kväll (lilla plutt)
Hoppas att han är bättre i morgon ,då ska vi hitta på något kul hela familjen!
Jag funderar på om man ska ta och äta middag med nån och se lite melodifestival...
Frågade Christina och André men dom har inte svarat..säkert uppbokade!
Jag måste ju träffa André så jag kan få klämma lite på hans Iphone hehe :)
Snart ska jag hämta ut en ny telefon från tre... undar vad man ska ta då...Nån som har tips??
jag vill ha stor display och ganska bra kamera på min....
Nu är jag van med Sony Ericsson men hittar inga bra..Nokia går ju an...



nattinatti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!