2009-02-09
 19:55:50

Funderar

Sitter och funderar på plugg och skola...
Hur jag ska söka och vart jag ska plugga.. hmm min chef vill veta snart!
Jag ska ju jobba samtidigt och hon skulle hjälpa mig me ansökan och allt ja ville ha hjälp med ,Gulligt!
Klarar man att plugga på distans och jobba och ha en treåring om man har lite  koncentrationssvårigeheter  tro? ;)hahaah.
Jag var  ju så skoltrött när jag gick i gymnasite så man är rädd att det blir likadant nu, fast då pluggade man ämnen man inte ville läsa och så hade jag valt helt fel linje.
Fan va irriterande det är!
..att man ska välja gymnasie inriktning när man är så liten, det är ju ytterst få som vet vad dom vill göra och bli när "dom blir stora"..
Jag valde ju helt fel linje, gick Estetiska programmet -konst och form :S
Visst ja gillar att rita, måla, lera och sånt pyssel men det var ju inte det jag ville bli ju utan bara ha nått att pyssla me på fritiden.
ÅNGRAR mig så mycket att jag inte valde Omvårdnad.
Jag borde ju fattat det!!!
Hehe jag har älskat att vara på sjukhus när jag var liten ,lekte sjukhus med mina kompisar hela tiden , ta hand om folk va nått jag gillade ... att man inte tänkte.
JaJa.. nu är det försent att grubbla över det!
Nu har jag bestämt att jag ska plugga in Omvårdnadsprogrammet på distans, det kommer gå bra.
Jag får ta med dator (min blivande mini dator Rosa eller vit ska den va :D) och gå och sätta mig på nått bibliotek eller nått och bestämma vilka tider man ska vara där och bara plugga lixom. Annars kommer jag inte koncentrera mig om jag är hemma, då blir det tv ,telefon,msn ,face book och liknande :)

ska kolla  i veckan... så fort Lowe blir frisk!
(Hoppas han är bättre i morgon,men det ska han nog vara)
Lika bra att söka i tid, jag är alltid ute i sista minuten när det gäller sånt!


NATTI NATT ska sova snart (redan) JA! jag är såååå trött!


Coca-cola Linda

Det var just det dära med egen bild jag ville åt.

men men den jag har nu får duga, de är ju alla hjärtans dag på lördag!

kram



PUBLICERAT: 2009-02-10, 21:23:22 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!