2009-02-23
 13:42:36

Måndag morgon?!?..eller

...snart är kl två.. vad tiden har gått fort.
jag håller på och få till min blogg design, snart är jag nöjd!
Jag e ganska så impad av mig själv .



En glad kille åkte pulka till dagis i dag...
Hoppas att snön kan ligga  till sportlovet är slut , sen kan det bli sommar :)
I morrn ska L till tandis första gången :) undra hur det går? men det blir nog bra.
Haha han e väl förberedd , vi har pratat om det en månad nu.

sitter och funderar vad man ska göra på sina naglar i morgon..
Kanske lite glittertipp? fast jag tycker det är snyggast med fransk.
Camilla http://www.bergasol.se/meny.htm tycker jag ska våga lite mer haha..
I morrn lovar jag att "våga"
ska testa akryl i morrn istället för gel och se om det håller bättre på mig!


Nagel bilder från http://www.naglarpafridas.com/

Nu ska jag gå till jobbet !
Hörs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!