2009-02-06
 21:27:56

Dagen... inte som man tänkt sig...






Lowe är hos farmor i dag på dagen för att slippa stress och inte hinna sova på dagis..
jag somnade halv 9...och
...Vaknade i panik tjugo i ett av mig själv....
Skulle ställa klockan när jag la mig men hann bara skriva 12.0 sen somna jag med mobilen
 i handen haha snacka om trött.
Jag skulle hämtat Lowe kl ett för vi skulle möta dom andra halv två.
Gulliga farmor tog på honom kläder och kom ut en bit med honom så vi hann..
Mötte upp Ingela, Tyra , Maja, Ina , Petra , Alex och hans kusin (Fina och Noel va sjuka :( så synd)
Lowe älskade det!!! (men va inte riktigt på topp ändå på nått sätt...)
Dom sjöng , dansade ,klappade, viftade med händer och ben medans vi "stela" mammor satt och fösökte komma på något bra sätt att sitta på ,vi satt på golvet hahaha... benen somnade!
Insåg att vi inte var tio längre ;)
Men dom var jätte  bra,  tänk att man själv lyssnade på dom när man var liten..
dom hade dock blivit liiiite större ,stelare och lite fler grå hår annars va dom ju grymma.
Efter fick Lowe sin första autograf , så sött!


bilder:
     



Lowe första Autograf :)


Försökte lägga upp filmklipp men fattar inte hur man gör! :(



Vi mötte Mange och handlade lite innan vi gick hem!
På väg från Ica till bilen blev lill plutten jätte ledsen och sa att han inte orkade gå och hade ont i magen...
inte så mycket mer med det.
Väl hemma och lite gnäll...
Så KRÄKS stackarn över hela golvet och så har det fortsatt hela kvällen :(
stackars liten han är helt matt och mår jätte dåligt.
Men så söt och duktig och vet att han ska kräkas i hinken... åååh min trollunge.
Nu sover han i soffan... Måste få i honom mer vätska sen...



Nu ska vi äta lite räkor bröd och mys  och titta på Let´s Dance men man e ju inte direkt sugen!
Jag som längat så efter denna helg och kväll, typiskt nr man äntligen är ledig =(
och i morgon kan vi inte åka på middagen hos Johan och Katta som planerat...



släng puss från sjukstugan.


Coca-cola Linda

WOW

MORATRÄSK...de var inte igår..mina favisar nrä jag var liten...att de håller på fortfarande helt otroligt

men du din blogg fugngerar ju bra...

kram



PUBLICERAT: 2009-02-06, 21:44:32 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Jess

Tack! Jo de funkar ju!

lite dagbok :)



Mmm Mora Träsk är ju ROCK´n ROLL :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!