2009-02-22
 21:02:33

Bibibibingo LOTTO!

      



Hej bloggen!
I dag har det varit en skön söndag..
Det snöar i dag...korsi taket!
Mange har jour på vintern så fick åka ut och sanda nån timme..
Mamma och pappa kom över en sväng , jag hade beställt lite kläder som kom hem till dom som dom hade med sig.
Passade ju självlart inte ..Fula!
Vi käka midda..sen åkte dom ganska tidigt,dom skulle hem och spela bingolotto ;)
Vi fick ryck och köpte oxå två lotter , tänk om man ändå kunde vinna nått... men NÄÄÄÄ DÅ!
En solresa skulle sitta fint.
Lowe e bättre i dag men lite hostig och små seg ,men det blir dagis i morrn alla fall.

kvällens nöje :) hehe


Linda hade hittat så söta ´"FlipFlopp" smycken på en sida som jag nästan måste köpa :)
Tänk så sött på sommaren...
       
                                
                                               http://smyckenoannat.se/





 


Coca-cola Linda

Nu har jag sagt till Matte att jag önskar mig en i förskott i födelsedagspresent. Jag fyller ju i aug å då är det ju för sent....hihih

men jag vet inte om jag får ngn. Jag kanske skall bestämmma mig för vilken färg oxå. sedan undrar jag vad det är fö skillnad på dem.



linda



PUBLICERAT: 2009-02-22, 22:17:44 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!