2009-12-15
 16:33:32

Snow



Hej Bloggen!

Gud så mysigt med snöööö...Äntligen!
I går kväll var jag och Lowe ute och lekte i den lilla snön som fans..
I dag har det kommit mera och dom har varit ute och lekt hela dagen på dagis.
Och vilken lycka att få åka pulka hem med pappa i dag :)

Vi har pysslat och tagit fram alla tomtar, nu är det bara granen som fattas.
Myyys!
I morgon ska vi ha lite julafton hemma hos mamma och pappa
 för att Johan (bror) och Katta inte ska fira jul med oss i år... Farfar kommer oxå :)
Det ska bli så kul, mysigt med lite jul såhär i förväg.
Dessutom kommer vi (förhoppningsvis) kunna avslöja vad det e för "sort" jag har i magen ;)
I morgon eftermiddag ska vi på tillväxtultraljud..ÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag längtar!

Nu ska vi laga lite Lasange och en god sallad, det var länge sen det.

Puss så länge.
NJUT I SNÖN!!!



l


linda

DU måste berätta för mig vad det blir :-)

nu vill jag oxå veta vad jag har i magen :-)))



kram och lycka till och ha en mysig julafton :-))



PUBLICERAT: 2009-12-16, 06:45:40 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!