2009-12-21
 18:02:17

Smockfullt!

Idag har vi varit i Täby!
FY FAN SÄGER JAG BARA...
Det tog en halvtimme att hitta parkering och ändå var det tre våningar.
Vi orkade inte vara där länge..

Sen var jag hos barnmorskan, allt var bra..
FÖRUTOM att jag har urinvägsinfektion , tur jag skulle till barnmorskan idag då.
I morse hade jag såååååååå ont i nedre delen av buken,
fattade inte riktigt vad det var men sen kom jag på det under dagen att de kunde va de .
Jag hade gått upp ett kilo i dag ,så nu står det
minus 9kg under min gravididtet... barnmorskan tyckte det var JÄTTE bra så det är ju bra de!

Nu ska vi fixa lite, nägra kompisar kommer snart över å käkar räkor :)

KRAM



Bror & Co,.

God jul alla Åkersberga julfirare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!