2009-12-27
 11:29:05

Sååå KLANTIGT!

Hej hopp!
Sååå klantig som man e !
Jag tänkte att jag var smart
och skulle gå och kolla på lite mellandagsrea
(tänkte att jag var smart och vara där när det öppna)
MEEEEEEN!
Jag kommer dit tio , så ÖPPNAR DOM TOLV såklart..

Bara att gå hem då!

Ikväll ska vi på middag i Tullinge,
Mamma och pappa har bjudit Manges föräldrar och mormor och morfar.
Nu ska jag äta lunch sen gå tillbaka och se om jag kan fynda.

LOVE


Lill kusin

Hej Hej Kusin!

Hittade du någonting bra att fynda då du kom tillbaka ut till butikerna igen?

Själv ska jag förföka fynda en ny jacka snart innan jag fryser ihjäl här uppe i norr.

Hoppas att ni har haft en bra jul så får jag önska er ett gott nytt år så ses vi snart =)

Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!