2009-12-08
 12:17:12

Rubrik!

Hej
I dag ryker de från våra fönster ;)
Dammet far runt, svetten droppar och rengöringsmedlet sinar...


Näää så farligt e det inte.
men jag är hemma och städar lite .
Mange är på Danderyd..
Fick förlängd sjukskrivning till sista januari ,
ingen operationstid än men ska på magnetröntken och
 kolla vad som behövs lagas.
Fy vad jobbigt !

Jag har verkiligen brist på vad jag ska skriva i bloggen....
Men det kommer väl snart!

Tjingeling





Är det fotfarande nån som kikar in då och då?



Tezzi

Jag är här varje dag och kikar! ;)



PUBLICERAT: 2009-12-08, 18:04:41 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Britt-Inger

Vad besvärligt med Manges axel - tänk att allt ortopediskt har så lång läkningstid./kram från Britt-INger


Linda

jag är här varje dag minnst en gång varje dag...

mattias sneglar ibland oxå



PUBLICERAT: 2009-12-08, 21:08:11 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Jess

Så jul att jag har er trogna :) puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!