2009-12-06
 08:16:47

Redan..

..söndag och andra advent!
Vad tiden går fort.
I går lekte jag och Lowe med Petra och Alex barnen hade jätte kul.

Sen på kvällen hade vi bara hemma mys och somnade tidigt hela högen.
Mange fortsätter ju vara sjuk.. nu har han Lunginflammation oxå, ika bra att ta allt på en gång ju ;)
Vi skulle haft middag här igår men det var inga som kunde så vi sket i det.. TRÅKIGT.. tror de varit kul!

I natt ska jag jobba igen, känns jätte bra faktist.
Jag fick ledigt i morgon kväll sen är jag ledig hela vecka!!!!
Jobbar mina sista pass nästa helg sen LEDIIIIIG i typ 2 år ;)
De låter ju ganska skönt faktist .

Men vad ska man hitta på innan bebisen kommer är ju frågan (?)
Ladda och plugga kanske .

Nu ska andra ljuset tändas och en mysig frukost dukas upp...
och planera vad vi ska hitta på i dag.

SeS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!