2009-12-09
 07:18:23

MorrnMorrn!

Fyy!
I dag e jag trött..

Jag låg och kollade på Paradise Hotel på datorn när
alla somnat och det var typ 13 avsnitt hehe.
Jag kan ju inte påstå att det var något att se men ändå kunde jag inte sluta kolla.
Jag har och hört om det men inte fattat vaddet går ut på så jag var tvungen att kolla.
När kl slagit 01.00 och jag stängde av datorn och skulle soova så..
 hör man små tassande...
Lowe kommer till våran säng , sen blev det trångt...
Det gick det inte sova på hela natten ;)
Lowe ska ligga så nära, Mange hostar, Lowe hostar,
och varje gång jag somnat ska jag upp och kissa.
Nu blir det bara värre och värre med blåsan,
bebisen är där å trycker å sparkar hela tiden så man blir tokig!
Värre lär det bli!
MEN DET GÖR INGET :)

Nu ska det fixas frukost sen tvättstugan... ohooooooooo vad KUL!

pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!