2009-12-13
 14:43:34

Lucia


Har ni varit uppe och lussat i dag?
 


Jag vaknade nyss, jag har fortfarande så sjukt ont i mitt ben.
I morgon ska jag till läkaren, tänkte bita ihop och jobba min sista natt nu.
I natt var det jobbigt, det var mycket som hände i natt....

Pratade med Lowe i morse min lilla GOOOS!
Han skulle träffa finska jultomten och gå på julmarknad i Åbo.
Så glad och nöjd !

I kväll blir det Taco mys innan jobbet
och så får vi väl titta på lucia ,
när det visas på tv ;)


TRÄFF ..MISS..Nej!...TRÄFF...TRÄFF
Jaaaaa!...Miss.träff..träff
Träff.. Yess!!
Så låter det här hemma om dagarna hahahaha
vad kan det vara?




Svar:
Skidskytte





KRAM




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!