2009-12-12
 13:52:29

Lördag och saknar min plutt!

Igår var vi på Sahara http://www.sahara.se/ Libanesiskt julbord!
Det var väl som jag trodde... inte direkt det smarrigaste men de dög väl...
Näää skulle hellre gått på ett vanligt!
KAFFEsug hade  vi hela middan me men dom hade bara libaneskiskt SUMP kaffe.
Magdansen var väl sådär haha vadå negativ!
Men dom kunde ju haft en libanes som dansa.. det var ju en blond vrål svensk!
MILJÖN var ur mysig alla fall...
Så det kan jag rekomendera OM man gillar sån mat..
Mysigt nere i en liten "grotta".


jag har fortfarande så fruktansvärt ont i mitt knä :(
Och jag jobbar i natt och i morgon natt....
Vi får se hur de käns efter natten!

Pratade med Lowe i dag, dom har det bra i Finland.
Lowe , mormor och morfar hade eldat på tomten i går
och i dag var dom på väg och skulle kolla på fåglar , han var så lycklig!
Det kändes bra... sakar min lilla gris!

Puss å hej så länge


Tezzi

Haha jag gillar ju sådan mat men efter din kommentar "Det var väl som jag trodde... inte direkt det smarrigaste men de dög väl..." så vete tusan om man vågar gå just dit.. :o ;)



PUBLICERAT: 2009-12-12, 18:45:50 | URL: http://mammathezz.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!