2009-12-04
 13:22:20

Lite morgon Shopping!

Hej du fina!
I dag har jag varit på utvecklingsamtal på Lowes dagis .
Sen var jag och julhandlade tills nu... det var faktist jobbigt.
Magen spänner som bara den... :)
Men vad bra  , nu har vi inte många klappar kvar .
Eller mmjoo några rundor till blir det väl,
 fast skönt att kunna hitta mycket i lilla Åkersberga.
Dom håller på och bygger om hela Åkersberga Centrum ,
 jag tror det kommer bli jätte fint och större.
Perfekt när man ska gå och vara mammaledig snart hehe.


Såååå!
I dag är det fredag.. och gissa vad?!
Jag skulle jobbat i kväll 15-21 men igår ringde dom
 från jobbet och fråga om jag kunde ta natten.
JAA! mycket hellre!
Då kan jag äta middag och ha lite fredags mys
i kväll med mina killar och sen gå och jobba kl 21 istället.

Det har varit mycket helgjobb nu sista månaden
men det gör inget :) snart e jag leeeedig!!!

Kram på dej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!