2009-12-24
 22:39:31

JULAFTON



Då var Julafton slut!
Och jag e helt slut jag med, dagen har rullat på rätt bra.
Först vakna vi och fixade lite och städa det sista
 sen till manges föräldrar och äta lunch!
Sen hem , få Lowe och vila och vixa fika för till kalle kom dom.
Halva tjocka släkten...

Dagen har varit lyckad!
Tomten såg ut som e docka enligt Lowe...
Dessutom hade han inga ögon bara hål.
HAHAHA
FYYY HEMSKT JU!
inte konstigt man va rädd för honom när man var liten.
Ingen mun hade han heller!


Hoppsa ni har det bra i Estland Bro å Co ;)
Saknat er ikväll!
TACK FÖR JULKLAPPARTNA!!!!!!

Jag skriver mer i morrn , helt slut nu!

NATTIS KRAM
&
GOD JUL
ALLA
BLOGGISAR!



Alex

Klicka och kommentera på min blogg innan 00.00 så lottar jag ut en vinnare bland er som får en speciell överraskning ! Lycka till , god jul älsklingar ! ♥



PUBLICERAT: 2009-12-24, 23:45:21 | URL: http://iubitaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!