2009-12-19
 08:57:35

Godmorgon MOTIVATION!

Nääääää nu måste jag få lite motivation här...

Det har blivit alldeles för mycket julmust och skit i för många dagar i rad nu.

Ingen must till på tordag utan:
1. FÖLJA min tallriksmodell...
2. Ta bort all MUST, dricka vatten och mjölk
3. Inte glömma mina BRA mellanmål (frukt) mellan
frukost-lunch,
lunch-middag
& middag-sova.
4. Skriva upp vad jag stoppar i truten.
5. Gå så mycket det går med mitt BEN!



Man kommer fort in i nya vanor och "skyller" på att "snaaaaaaaaaaart" e det jul haha..
FY vad man lurar sig själv , det har "snaaaaaaaaaaaart" varit jul i en och en halv månad.
Jag "bantar" inte!
Jag lär mig att äta RÄTT!
Bebisen i magen växer så det knakar nu, bra med rätt näring.

Det är en bra bit på vägen när man kan inse vad som e fel..
Nu är det STOPP, om jag inte sätter "stoppet" idag är det fusk :

Lördag
Söndag
Måndag
Tisdag
Onsdag
oc det är 5 dagar för mycket vad jag kan se...

Men på julafton ska jag minsan äta vad jag vill och MEN göra mina bra val med...

KRAM SÅ LÄNGE






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!