2009-08-31
 19:54:22

Tatadaaa...

Hej !

Fy vad jag mått pyton i natt , illamående urk!
Ingen höjdare..
Men värt varje hulkning ;)

Gissa vad? :) för er som inte vet...

Idag har jag sovit några timmar när jag kom hem från jobbet , sen var det bara att skumpa på bussen till danderyd och träffa barnmorskan igen..
Var på viktkoll , hade gått ner i vikt igen  skönt att det går åt rätt håll tappa vikt , ha en bebis i magen och båda mår bra av det .
Jag är med i ett projekt som heter vågaväga på danderydssjukhus för överviktiga gravida.
Man har extra koll på mamma och barn , kost råd, dietist, viktkoll, vattengympa, sjukgymnast, spec läkare och massa annat bra.

Hörde i alla fall bebisens hjärtljud i dag och det ska nog vara som det ska :)
Längtar till ultraljudet nu bara om tre veckor, Nu är jag i vecka 17+3 enligt beräkningarna .

Nu ska jag dricka te och äta skorpor...

I morrn ska jag berätta på jobbet... hoppas Chefen blir glad och inte som på mitt förra jobb där jag blev hatad för jag var gravid!


Pussåkram



linda

men herregud har jag missat ngt är du gravid???

gud vad skoj! shitt pommes :-) eller???



kram



PUBLICERAT: 2009-08-31, 20:28:44 | URL: http://linda.dahlgren.blogg.se/
jess

:) Tack Linda!

Du har inte missat det , jag har inte berättat det för någon förutom familj och super nära såklart!

Rädd för missafall som jag haft tidigare, men nu ska det vara lungt hoppas jag :)



PUBLICERAT: 2009-08-31, 21:21:11 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Britt-Inger

Åååå GRATTIS va kul - tänk att Lowe blir storebror...kramar från Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!