2009-08-20
 11:27:06

Jaha de va de här med datorn...

Våran har ju lagt av och vi har ju inte fixat det än!
Sååå tråkigt, bloggen ligger nere ett tag till.
Nu e jag hemma hos Christina och slingar hennes hår...
Hittade hennes dator som jag kan snoka runt lite på.

Hon BABBLAR dessvärre för mycket så jag vet inte vad jag ska skriva..

Sköt om er!!

KRAM


Tezzi

Haha tur att du har svägerskan till hands så man får en uppdatering här då och då iallafall..

Hoppas håret blev fint på henne! :)



PUBLICERAT: 2009-08-23, 07:35:21 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Anonym

ja visst e det ;)



NU FUNKAR MIN DATOR :) så i morgon så e jag tillbaka :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!