2009-04-22
 16:21:55

Vattenlös

Dagen startade med att vi inte hade något vatten till kl 11 på dagen !
TACK GODE GUD FÖR TVÄTTLAPPEN säger jag bara...
När man har en treåring kan det vara lite jobbigt annas.. det gick inte att få vatten på något sätt och inte gick det att spola
Sen var det svart vatten i en timme....urk!


Annars har jag bara fixat massa nyttigt hemma i dag..promenerat en timma och nu har jag hittat  på en maträtt ;) får se om det går att äta...
Typ Potatisgratäng (utan grädde) tog mjölk..
med fräst kassler röd,gul och purjo lök i och kokt broccoli svamp och mozzarella..blanda ihop lager på lager och
Kkrydda med svart/vit peppar , vitlök och salt .
Så tänkte jag vi skulle äta det med en rejäl sallad till Sallad, rödlök, majs, gurka,morot ,körsbärstomater och lite feta ost..
Låter det gott??
Vi får se...
Nu är mina killar hungriga hörs senare..

kramilikram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!