2009-04-17
 14:05:15

Vaknat. . .

Nu har jag jobbat två nätter och vaknat ur mitt ide . Så skönt att kunna sova bra och länge ibland, jag är ju ganska dålig på att sova när ja jobbar men i går gjorde jag inget annat :) . Ja ha då va det fredag, vi sitter i bilen på väg till tullinge solen skiner och det är kanon väder! Jag och Lowe tog bussen till Manges jobb tänk vad spännanande det är att åka buss! Vi hade vi tog bilder och hade riktigt skoj. Mange slutar tidigt på fredagar, skönt att åka innan alla köer börjar. Skriver nog senare, man ser inget på mobilskärmen när solen skiner som attan ! Njut och lev livet. Pusskram
 
                        



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!