2009-04-12
 20:16:46

sweet dreams

Vi grillade korv på våran el-grill HAHAH helt meningslöst!
Men Lowe gillade det , han fatta ju inte att det inte är någon riktig... att grilla ute på balkongen var ju det viktigaste efterssom vi pratat om grillning hela dagen.
Nu ska jag snart gå och jobba, det käns bra att man tjänar nästan dubbelt i natt och skönt att vara ledig i morgon kväll.

Pust och stånk... nu är påsken äntligen slut.. så skönt.
Påskäggen som jag och Mange fick från jobbet var ju ENORMA och bara massa snuskig choklad som man SJÄLVKLART ska trycka i sig ...
I morgon blir det skriva upp maten .... vi har väl ändå inte varit så onyttiga förutom dessa ENORMA Choklad praliner som flödat över allt.
Nu är jag less.. och det är jätte bra.! så e godis suget borta ett tag :P

Nu ska jag  gå och möta Christina, vi jobbar ihop i natt det ska bli kul , jag har saknat henne under veckan dom var borta..
Snart ska vi ut på Golden man börjar längta...lite tjej snack och en och en annan drink som slinker ner mellan danserna!


Hoppas du får en god natt... jag vakar över dig :) haha

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!