2009-04-23
 15:21:01

Dagens..

Nu har jag kommit hem från kollat i affärer hela dagen men har inte hittat nått speciellt bara det jag skulle ha.. 
I kväll ska jag slinga håret , jag slingar alltid själv det funkar jätte bra.
Jag la i alla fall undan skor i dag så dom köper jag i morgon.
Det blir ett par med lite klack och ett par vanliga ...Det funkar bra nu när det blir varmt ute.

Sen såg jag ju hur mycket snygga plast/tyg blommor som helst i dag hehe Smygfotade lite :P
Det kommer bli så fint i min lilla låda där ute...
Åt lunch med Piia och hennes lilla Tjej i dag , hon har redan blivit åtta månader
 och vi har inte setts,tänk vad dålig man kan vara  på att hålla kontakten .
Men dagarna bara springer iväg tycker jag , man vill ha tid med så mycket...
Nu när man börjar tänka på det är det många man skulle behöva ringa till!
Piia skulle alla fall med på Wallmans och ev ut med oss efter på onsdag om lilltjejen inte vantrivdes med sin pappa !
Nu ska jag snart slänga ihop nått till middag det får bli vanlig köttfärssås med massa rotfrukter och svamp i..


Kolla så söta



Hoppas din dag varit värdefull..
kram




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!