2009-04-20
 20:05:53

VÅLULLAL..

Hej hej!
Nu har jag varit lite dålig på att skriva här igen ! 
Just nu sitter jag själv och kollar på sjukhuset, alltid lika bra ;)
Det är en som ska föda barn, tänk att man tjurar varje gång man ser ett barn födas !
Det är ju så häftigt... jag skulle vilja jobba på förlossningen!
Mange är på HIF-DIF matchen och lowe sover så sött..
Lowe var hemma i dag för han har haft feber, jag tycker alla är febriga och sjuka nu.

Självklart skulle Lowe ha match tröja som pappa :)


Igår fick vi en impulsiv inbjudan till middag , Bellan (på mitt jobb) och Hasse hade fixat !
Det var ju inte lite dom bjöd på..Dom hade hyrt en lokal och Annabelle hade lagat så god mat hon är från filippinerna och är så duktig.
Det var vårullar, piroger, bröd , scampi sallad , kycklingspett klibbigt ris mm
Dom bjöd dessutom på alldeles för mycket dricka ... Men kul var det !
Vi gick dit med Tessan och Peter ,trevligt :)

Påväg dit, trött Lowe som piggnade på sig när han lekte med en stock barn som var där :)






Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!