2009-04-15
 09:49:34

Tvättstugan nästa TACK!

I dag ska jag ta mig i kragen och gå till tvättstugan ... jag hade tänkt gå igår men då var jag ju så effektiv ;)
vi har samlat på oss 3 Ikea påsar fulla med tvätt och nu ska de bort!!!
Vi går inte till tvättstugan så ofta som vi borde..
För ->
-Den är alltid ledig
-Den är fristående så man kan tvätta jämt
-Det går fort
-och man slipper ha tvätt som hänger på tork i hela lägenheten 

Såå då undrar man varför man inte gör det?
Varför tar man sig inte i kragen och gör saker som är bättre för??
Man gör ju det som e enkelt men igentligen jobbigare och sämre i längden , det gäller ju inte bara tvätt utan massa andra saker om jag tänker efter..
Har ni tänkt på det?

Hörs sen nu ska jag ta mitt pickÅpack och kånka mig till lilla stugan!

Tjingeling



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!