2009-04-28
 19:42:14

Tjuvläser du???


Vem läser min blogg nu då?

Jag ser att jag har besökare, och det är ju bara är
 såna jag känner som har min adress hit!
Då borde ju alla kunna släppa en liten kommentar eller två!?
eller ? :)
Lätt som en plätt .
(För att kommentera trycker du på kommentarer nedanför inlägget och skriver)


Kram på dig


Linda

Hej

jag brukar skriva en kommentar då å då :-)




mange

jag får väl skriva något då!

puss


Annika

Hej!



Jag läser din blogg nästan varje dag och då får man oftast sig ett gott skratt.

Glömde tala om att när vi åkte förbi Naturhistoriska

i Söndags så sa Lowe att det var en jättestor dinosarie där som han ville att mormor och morfar skulle titta på för då skulle vi bli jätterädda.

Har han varit där eller?

Nu måste jag jobba lite eftersom vi slutar tidigt

imorgon.

Puss


påjla

Hej!



Ja jag tittar in på bloggen mest varje dag, tycker att

det är så kul att läsa det du skriver. Men inte alltid att jag orkar svara. Och så tycker jag att det är så kul att höra allt som händer med Lowe.

Hej på er så long. Och puss o Kram o nyp i stjärten.


















Diana

Haha, Jag får väl erkänna att jag oxå är en av dina trogna läsare (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!