2009-04-21
 22:49:47

SNÖ

Fy vad jag är trött nu...
Tänk att tisdagar är så bra när man kan se på Andra avenyn :)
Vi kan inte sluta titta på den serien ...
om man sett ett avsnitt måste man se alla!
Haha men jag vet att 90% Inte håller med mig.

Jag skulle vilja köpa massa nya smycken nu, det är så fint !
Speciellt när man oftast har svarta kläder så muntrar det upp...
är ett av favoriterna.










Nä nu måste jag sussa...
nattis


linda

såg du på min blogg att jag fick flipp flopp halsbandet av matte? hihih det var hur snyggt som helt...

kram


jess

NÄÄE!

fusk... måste kolla..

de va så sött...



kram



PUBLICERAT: 2009-04-22, 21:32:09 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!