2009-04-02
 19:10:08

Skogspromenader i vårsolen

Gud vad det är skönt väder ute.
Man blir så glad och pigg... jag har haft balkongdörren öppen hela dagen och det har inte varit en gnutta kallt.
I dag har jag bara promenerat massa med Texas jätte skönt och
nyttigt att komma ut att röra på fläsket !
Det är hundra gånger roligare att gå ut med en hund än att gå själv det blir inte de där suckandet å stånkadet ska jag ? ska jag inte? orkar jag? orkar jag inte? utan man går bara UT!

Jag har alla fall bestämt att ta en promenad i skogen minst en gång i veckan efter vi har lämnat tillbaka Texas.
Nu när det är ljust och börjar bli sommar och allt!

HAHA fruuuuktansvärt gott med napp....han ser lite skyldig ut, och vet att han inte får haha sötnos


Nu ska jag Mysa med Mange och kolla film...
Jag jobbar i morgon kväll så vi har lite "fredag" idag..

Kramar


Britt-Inger

Men va kul å bli inbjuden till din BLOGG - jätteintressant - har läst hela från början.

Åååå va Lowe e gullig alltså - en riktig sötnos - ni är söta hela familjen!!!

Tänk att han är 3 år - kul å se alla bilder - det skulle va kul å träffs.

Våren kommer väl med en explosion nu när värmen är här. Har alltid hatat våren men jag försöker gilla den allt vad jag kan. Vi bor ju i skogen - jisses va mycket djur vi har - häromkvällen var det 6st rådjur på tomten. Fågelkvittret gör en alldeles yyyr. Kattugglor, rävar och vildsvin - men dom ä jag rädd för huga!

Zebastian och Zéline kommer hit om några timmar, vi ska supermysa hela helgen.

Ha det så bra hela familjen./kram Britt-Inger


Jess

Åååh vad roligt att du skriver du e så gullig du !

Jag har tjatat på mamma att hon ska våga "släppa" en liten kommetnar men näää så feg hon är! haha



Kom gärna över på en fika någon dag om ni är ute och "söndagsåker" :)



Hälsa Lasse så mycket och ha en Kanon helg!



PUBLICERAT: 2009-04-03, 14:06:18 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!