2009-04-28
 07:34:31

Pigg å Gla Täby i da!

Godmorgon!
I går somnade jag kl 18 sen gick det inte väcka mig och jag som vaknar lätt annars!
Det var så skönt, jag sov ju inget efter jobbet igår..
Nu är jag pigg som en lärka !
Lowe och jag har nyss ätit en mysig frukost och ska snart gå till dagis.
Jag ska möta upp Christina efter så ska vi åka till Täby och kolla i lite affärer på förmiddan.
Sen har jag massor att pyssla med men det berättar jag inte här..hihi

se you


Britt-Inger

Du blev jättesnygg i håret och naglarna!!!

Ja,a det här med hår - jag har hela mitt fuck...g liv verkligen lidit av tunt hår. Rune hade tunt och Farmor Lydia. Mina kusiner - din mamma inräknad - har haft världens hårsvall - blir jätteavundsjuk och ledsen....När jag var yngre provade jag olika hårmedel och åt B-vitamin och annat men inget tjockt hår av det inte.

Såg på TV att man kunde transplantera hårsäckar från sin egen skalle från bakhuvudet - på de ställen där håret är tunt - det enda som funkar. Jisses det kostar 100.000kr - kan man ta banklån på sånt....

Vinner jag pengar nån gång ska jag göra det - prio 1 - drömmer ibland på nätterna att jag har jättetjockt hår ända ner till ändan och jag står framför en spegel och slänger med håret...

Hoppas du haft en trevlig dag, Täby Centrum är mysigt och stort - vi åker dit ibland. God potatisgratäng du gjort - kul med lite andra matideer. Kram till dej och hela familjen./Britt-Inger


jess

Jag vet hur det e att inte vara nöjd med olika saker...

Men jag har börjat tänka possetivt, jag har andra fina saker som jag kan tänka på... då lägger jag det först och dämpar det jag inte e nöjd med..

Det viktigaste är att insidan är fin och med en fin insida och stort hjärta e vi snyggast i stan :)

Du är fin , och värdens gosaste Britt-Inger!

Jag har haft en fin dag..

Tack för alla fina ord och kul att du läser och kommenterar min blogg, du gör mig glad !



KRAM



PUBLICERAT: 2009-04-28, 13:38:15 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!